Selecteer een pagina

Wat bloggen en social media betreft zijn er natuurlijk ontzettend veel interessante boeken. Maar voor mij is ‘Het meisje van de slijterij’ van Petra de Boevere nog steeds één van mijn favorieten.

meisjevandeslijterijVaak zijn marketingboeken taaie naslagwerken waar je je echt doorheen moet worstelen om iets op te steken. Maar van dit boek heb ik niet alleen veel geleerd. Ik heb er ook hard om gelachen. Misschien vinden sommige lezers dat het te persoonlijk wordt, maar dat kan volgens mij niet anders. Petra de Boevere heeft haar succes namelijk aan haar openhartige persoonlijkheid te danken.

De ondertitel van het boek is ‘Durf te delen en ervaar de kracht van social media voor jezelf en je bedrijf’ en inderdaad de schrijfster deelt wat zij de afgelopen tien jaar online leerde. Maar ook hoe het haar inspireerde en wat online netwerken haar en haar bedrijf heeft gebracht. Gelukkig is het ook niet alleen een halleluja verhaal, maar ze schrijft ook over de fouten die ze maakte en de hobbels die ze nam.

Klik hier om het boek te bestellen bij Bol.com; ook als tweedehands exemplaar verkrijgbaar.